HOME    SZÁLLÍTÁS    ÁRAK    KAPCSOLAT    BLOGOK    FONTOS INFORMÁCIÓK

  +3630/617-6690
IMUNECAPS
microalgae imune mix
Nagy dózisú sejttáplálást hajtanak végre a több mint 4000 hatóanyagnak és a 95%-os felszívódásnak köszönhetően
Ezután sejtszintű méregtelenítést végeznek, melyek erősségét mutatja, hogy még a nehézfémeket is képesek kivezetni a szervezetből
Végül a bennük lévő természetes asztaxantin aktív védelmet nyújt az egészséges sejtek számára.
9.000 ++
elégedett vásárló és kimagasló reorder statisztika
+ ASTAXANTHIN
vissza a blogokhoz

Ezért fogyassz naponta legalább 2 liter vizet!

Közhely, de attól még egy igen fontos tény, hogy víz nélkül nincs élet a Földön. Emellett szintén fontos megemlíteni, hogy a víz az emberi test egyik legfontosabb alkotóeleme, egy felnőtt emberi szervezet 60-70%-a víz.

A bőr hidratálásától kezdve a fejfájás elkerülésén át a végtelen energiaellátásig, az elegendő mennyiségű víz fogyasztása rendkívül fontos. Továbbá a víz mossa ki a szervezetből a toxinokat (méregtelenítés) és szállítja a sejtekhez a fontos tápanyagokat.

Ebben a blogomban annak jártam utána, hogy mennyi vizet (és miért) kellene innunk egy nap.

Először is nézzük, hogy mik történhetnek a szervezetünkkel, ha nem iszunk elegendő mennyiségű vizet.

Ha nem fogyasztunk elég folyadékot a vízkiválasztásunk csökken, vérünk besűrűsödik, a szervezet pedig spórolni kezd, amitől kevesebb vizelet fog képződni. A szomjúságérzet nagyjából onnantól jelentkezik, amikor a testtömegünk 0,5 %-ának megfelelő vizet veszítettünk. 1-2 %-nyi vízvesztés már fáradékonysággal és fejfájással járhat, 3 % felett pedig a száj is kiszárad, kicserepesedik, illetve a nyáltermelés is nagy mértékben csökken. A testtömegünk 10 %-ának megfelelő vízhiány már súlyos keringési zavarokat okozhat, megnő a pulzusunk és görcsök jelentkeznek, 20 % felé közelítve pedig a vesék már nagy eséllyel leállnak, a keringés összeomlik és életveszélyes állapot alakul ki. Az egészségünk megőrzéséhez tehát elengedhetetlen az állandó folyadékpótlás!

De mennyi vizet igyunk egy nap?

A vízszükségletünk függ a súlyunktól, a fizikai igénybevételünktől, a korunktól, az egészségi állapotunktól, illetve a külső hőmérséklettől.

Kutatások szerint az átlagos, napi ajánlott folyadékbevitel férfiaknál 3 liter, nők esetében 2,2 liter. A víz légzéssel, izzadással, bélmozgással és vizelettel is távozik a szervezetből, a napi leadott folyadékmennyiséget pedig a saját életmódodhoz kell igazítanod. Ha mondjuk aktívan élsz, tehát sokat mozogsz, akkor több vizet kell hogy fogyassz! A normális anyagcseréhez a napi 2,2 liter minimum, de méregtelenítéshez ennél több vizet kell innod! Ha tehát a fogyás és a méregtelenítés a célod, amellett, hogy napi 2,2 liter víznél többet kell hogy igyál, szükséged lesz rendszeres testmozgásra is!

És még egy fontos dolog!

Arra mindenképp ügyelj, hogy ne egyszerre igyál sok vizet, hanem egész nap, egyenletesen elosztva, így nem terheled a szívedet a hirtelen bevitt, nagy mennyiségű vízzel
A blogot írta: Kornfeld Ágnes
facebook: https://www.facebook.com/agnes.kornfeld.754
Menü:
Home
Szállítás
Árak
Blogok
Kapcsolat
Lap teteje
Dokumentáció
Mikroalgák
Információk
Impresszum
ÁSZF
Adatvédelem
info@imunecaps.hu
  +3630/617-6690
microalgae
imune mix
vissza a blogokhoz

Ezért fogyassz naponta legalább 2 liter vizet!

Közhely, de attól még egy igen fontos tény, hogy víz nélkül nincs élet a Földön. Emellett szintén fontos megemlíteni, hogy a víz az emberi test egyik legfontosabb alkotóeleme, egy felnőtt emberi szervezet 60-70%-a víz.

A bőr hidratálásától kezdve a fejfájás elkerülésén át a végtelen energiaellátásig, az elegendő mennyiségű víz fogyasztása rendkívül fontos. Továbbá a víz mossa ki a szervezetből a toxinokat (méregtelenítés) és szállítja a sejtekhez a fontos tápanyagokat.

Ebben a blogomban annak jártam utána, hogy mennyi vizet (és miért) kellene innunk egy nap.

Először is nézzük, hogy mik történhetnek a szervezetünkkel, ha nem iszunk elegendő mennyiségű vizet.

Ha nem fogyasztunk elég folyadékot a vízkiválasztásunk csökken, vérünk besűrűsödik, a szervezet pedig spórolni kezd, amitől kevesebb vizelet fog képződni. A szomjúságérzet nagyjából onnantól jelentkezik, amikor a testtömegünk 0,5 %-ának megfelelő vizet veszítettünk. 1-2 %-nyi vízvesztés már fáradékonysággal és fejfájással járhat, 3 % felett pedig a száj is kiszárad, kicserepesedik, illetve a nyáltermelés is nagy mértékben csökken. A testtömegünk 10 %-ának megfelelő vízhiány már súlyos keringési zavarokat okozhat, megnő a pulzusunk és görcsök jelentkeznek, 20 % felé közelítve pedig a vesék már nagy eséllyel leállnak, a keringés összeomlik és életveszélyes állapot alakul ki. Az egészségünk megőrzéséhez tehát elengedhetetlen az állandó folyadékpótlás!

De mennyi vizet igyunk egy nap?

A vízszükségletünk függ a súlyunktól, a fizikai igénybevételünktől, a korunktól, az egészségi állapotunktól, illetve a külső hőmérséklettől.

Kutatások szerint az átlagos, napi ajánlott folyadékbevitel férfiaknál 3 liter, nők esetében 2,2 liter. A víz légzéssel, izzadással, bélmozgással és vizelettel is távozik a szervezetből, a napi leadott folyadékmennyiséget pedig a saját életmódodhoz kell igazítanod. Ha mondjuk aktívan élsz, tehát sokat mozogsz, akkor több vizet kell hogy fogyassz! A normális anyagcseréhez a napi 2,2 liter minimum, de méregtelenítéshez ennél több vizet kell innod! Ha tehát a fogyás és a méregtelenítés a célod, amellett, hogy napi 2,2 liter víznél többet kell hogy igyál, szükséged lesz rendszeres testmozgásra is!

És még egy fontos dolog!

Arra mindenképp ügyelj, hogy ne egyszerre igyál sok vizet, hanem egész nap, egyenletesen elosztva, így nem terheled a szívedet a hirtelen bevitt, nagy mennyiségű vízzel
Menü:
Home
Szállítás
Árak
Blogok
Kapcsolat
Dokumentáció
Mikroalgák
Információk
Impresszum
ÁSZF
Adatvédelem
2022-minden jog fenntartva